راه اندازی تلویزیون تعاملی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور از راه اندازی تلویزیون تعاملی (IPTV) در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت:  تلویزیون تعاملی دانشگاه پیام نور با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در این دانشگاه راه اندازی شده است.

دکتر رستمی ابوسعیدی با عنوان اینکه از طریق تلویزیون تعاملی می توانیم علاوه بر ارائه دروس، محتواهای فرهنگی، علمی ، پژوهشی و ... را در زمان فراغت دانشجویان عرضه کنیم، اظهار داشت: این تلویزیون برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور راه اندازی شده و در حال تدوین محتوای لازم و مورد نیاز مخاطبان این دانشگاه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و گسترش آموزش الکترونیکی در خارج از کشور گفت: دانشگاه پیام نور قصد دارد در برنامه ای هدفمند ضمن تاسیس مرکز آموزش زبان فارسی در خارج از کشور در زمینه گسترش زبان فارسی و انتقال فرهنگ کشور در خارج از مرزها پیشگام شود.

دکتر رستمی گفت:دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور است که باحدود 4 هزار عضو هیات علمی و قریب 700 هزار دانشجو نقش ارزشمندی در آموزش عالی کشور ایفا می نماید و ارتقای کیفی بیش از هر مسئله دیگری در این دانشگاه  مورد توجه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور برای حرکت در مسیر واقعی و هدفمند خود نیازمند برنامه ای راهبردی است که در این برنامه افق آینده دانشگاه ترسیم شود و در این راستا شورای تحول دانشگاه پیام نور با حضور جمعی از برجستگان آموزش عالی تشکیل شده و در حال تدوین برنامه راهبردی دانشگاه هستیم.

وی از تفویض اختیار به مراکز و واحدهای دانشگاه خبر داد و گفت: بدون شک با تفویض اختیار به استانها بسترهای تسهیل امور فراهم شده و با نظارت بیشتر بر حسن اجرای عملکرد مراکز استانی، به سمت ارتقای کیفی بیشتر گام برمی داریم.

 
امتیاز دهی